S doručením directu priamo do schránok sa zvyšuje efektivita kampane

Ako som už spomínal v predchádzajúcom článku, základom úspešného directu je dostať sa priamo do schránok. Pri takomto doručení máte istotu, že si vašu reklamu adresát nielen všimne, ale že sa mu zaručene dostane do rúk. Následne je potrebné zvoliť správny message, ktorý ho zaujme a vyvolá žiadanú reakciu, ktorou je vo väčšine prípadov kúpa produktu. Znie to jednoducho, ale ako zistiť, či bol direct naozaj úspešný?

Základom úspešného directu je dostať sa priamo do schránok

Počas oslovovania nových klientov som sa stretával s neochotou a tvrdením, že direct marketing formou neadresnej distribúcie nie je efektívny a vzhľadom na vynaložené finančné prostriedky sa neoplatí. Spoločným argumentom každého z nich bolo: ľuďom sa naše letáky vôbec nedostanú do rúk. Tým mi dali priestor, aby som im vysvetlil, že nie je direct ako direct.

    Napíšte nám